• Tek in joga

    Marsikdo bi na prvi pogled ocenil, da gre za dve popolnoma različni kategoriji. Zdi se, da je tek predvsem telesna disciplina, medtem ko je joga usmerjena v umiritev miselnih procesov. Ker pa stvari nikoli niso le črne ali bele, kaj hitro lahko ugotovimo, da se praksa joge in tek med seboj še kako prekrivata.

  • Video: Tresenje kot oblika sprostitve po teku

    Kratko in jedrnato. Manj je več. Bolje vrabec v roki kot golob na strehi. Verjetno bi na to temo lahko napisal še nekaj modrosti. V njih se namreč skriva esenca tega, kar lahko vidite v pričujočem videu.


  • Koliko kapacitete se skriva v vaših pljučih?

    Kakšno vlogo ima komponenta zraka pri našem rezultatu in kako lahko preprosto telesu ponudite referenčno točko, s katero bo med kakršnimkoli početjem nekje izza razumskih procesov, nekje na nivoju občutkov razumelo, kako sveže vstopa in postano izstopa iz telesa med dihom.


  • Videopredavanje: Regeneracija po maratonu

    Pretekli ste maraton. Občutek je izvrsten, pljuča so polna ponosa, dan je popoln. Nekaj ur po prestopu ciljne črte je evforija že malo manjša, telo ste že napolnili z dovolj veliko mero hidratov, maščob in beljakovin, spili veliko tekočine, se oprhali ... In kaj potem? Za dobro regeneracijo morate najprej poznati svoje kvalitete in šele nato upoštevati nasvete strokovnjakov. Poglejte na regeneracijo po maratonu skozi mentalna očala praktikanta joge.


  • Video: Vaja za stabilizacijo ledvenega dela hrbtenice

    Tokrat še en prispevek na račun stabilnosti trupa.


  • Video: Vaja za izboljšanje razmerja med aktivacijo mišic

    Nesorazmerje v telesu povzroča različne napetosti in skladnost je tista, ki je na dolgi rok najboljši preprečevalec poškodb.


  • Video: Koordinacija in ritem

    Današnje zaporedje ni zapleteno. Vaša naloga je relativno preprosta.


  • Video: Kje se skrivajo rezerve?

    Današnji prispevek je malo drugačen. Ne bom vam govoril o takih in drugačnih tehnikah, poigrali se bomo z tisto kvaliteto, brez katere bi v petih minutah o večini med nami lahko govorili le še v pretekliku.


  • Video: Vaje za ravnotežje - statični princip

    V prejšnem prispevku smo se ukvarjali z dinamičnim zaporedjem, katerega namen je bil telesu ponuditi trening centra ravnotežja. Tudi v današnjem prispevku se bomo ukvarjali z isto tematiko, le da bomo k njej pristopili malo drugače.


  • Video: Vaja za večjo stabilnost in ravnotežje

    Stabilnost in ravnotežje v veliki meri vplivata na kvaliteto našega teka. Tisti, ki tečete po relativno urejeni podlagi (urejene poti), tega morda niti ne opazite toliko, kot tisti, ki v svoj trening kdaj pa kdaj dodate tudi tekanje po brezpotju.


  • Video: Kako hitro sprostiti napetosti po teku?

    Večina tekačev se zaradi sprostitve seveda ne bo poglabljala v natančnost izvajanja posameznih jogijskih položajev, saj bi lahko poskus posnemanja posameznih asan (položajev) pri neizkušenem posamezniku povzročil celo več slabega kot dobrega.


  • Osredotočena pozornost med tekom

    Rezultat našega teka na Ljubljanskem maratonu ne bo odvisen le od naše telesne pripravljenosti. Kako v dnevih pred dogodkom, na katerega smo se pripravljali, dodati pomemben košček k mozaiku svoje uspešnosti?


  • Kaj lahko pridobite s prakso joge kot tekač?

    Dragi tekaški navdušenci! Oglejte si video demo predstavitve Kaj ni joga? in si preberite intervju z Robertom. Pogovor v veliki meri pove to, kaj pravzaprav z lastno prakso lahko pridobite.


  • Kakšna so vaša sončna očala?

    V minulih dneh sem bil priča zanimivemu pomenku. Navdušen tekač je prepričeval navdušenega netekača, da je "laufanje zakon!". Prepričeval ga je na tisoč in en način, a volja netekača ni popustila pritisku. Na vsak argument tekača je netekač našel vsaj enega nasprotnega.


  • Ravnotežje telesa

    Joga se torej ukvarja s tem, da se vse komponente tega, kar smo, na neki način izolirajo in tako naše zavedanje, naša osredotočena pozornost dobi priložnost, da lažje ostane le na enem predmetu opazovanja.


  • Tek in ravnotežje

    Ne glede na to, kako se naša tehnika spreminja sorazmerno s časom našega prakticiranja teka, je stabilen korak vsekakor osnova, je čvrst temelj, ki bo našemu telesu omogočil, da bo dejansko prišlo tja, kamor se je namenilo.


  • Gibanje v mehkem območju

    1. Ugotovili smo že, da je naše gibanje seštevek vseh vzorcev, ki smo jih pridobili ali izoblikovali z aktivnostmi do tega trenutka. Ne glede na naše sposobnosti in rezultat pa ima prav vsak med nami rezerve, ki mu ob primerni aktivaciji lahko zagotovijo boljši rezultat.


  • Kdo je tisti, ki teče?

    Kot smo že omenili, ko tečemo, ne tečejo le naše noge, trup in telo. Skupaj s telesom tečejo vse naše mentalne vsebine, projekcije prihodnjih dogodkov in interpretacije preteklih dogodkov. Skupaj z njim tečejo naša pričakovanja, želje, strahovi in vse tisto, kar mislimo, da smo.


  • Video: Joga po teku

    To jogijsko zaporedje je alternativa za raztezanje po teku, prav tako nam bo koristilo tudi po napornem dnevu in sprostilo napetosti!


  • Video: 5 jogijskih vaj za tekače

    Tek je čudovit način za ohranjanje dobre telesne pripravljenosti in počutja, vendar pa na telo deluje tudi zelo obremenilno. Zato je priporočljivo, da v tekaški vadbeni proces vključite tudi jogijske vaje, ki vam bodo pomagale odpraviti tekaško zakrčenost in preprečiti poškodbe.



starejše

Skupaj smo letos pretekli 887,85 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri