• Trail running ali tek po brezpotjih

    Tek je zdrav, tek je za hujšanje, tek je za zbistritev misli in tek je način življenja. Sploh, če prisegate na trail running, tek po brezpotjih, ki mu ni mar za običajna pravila.


  • Foto: Maratonski praznik v Ljubljani z rekordno udeležbo

    18. Volkswagen ljubljanski maraton ni postregel z rekordom proge, tekače je pri tem oviral veter, je pa bila ponovno rekordna udeležba. V nedeljo se je na ljubljanske ulice podalo 12.794 tekačev, skupaj s sobotnimi teki mladih pa rekordnih 19.335 tekačev.


  • Obnova mišičnih celic

    Po maratonu je vaše telo povsem izčrpano, zato mu v naslednjih tednih privoščite počitek.


  • Kako obvladovati napetost pred startom?

    Pred nastopom na maratonu boste lahko čutili prijetno napetost in rahlo tremo, ki je v zmernih merah želena in je indikator pripravljenosti. Možno pa je, da bo napetost prerasla v močno tremo, tesnobo in nemir.


  • Testiranje hidracije tekačev na Ljubljanskem maratonu

    V nedeljo, 27. 10. 2013, s pričetkom ob 9.30 vas vabimo v središče Ljubljane na strokovno stojnico @life (pri garderobnem šotoru na startu in pri ciljni okrepčevalnici na cilju Ljubljanskega maratona), kjer boste lahko izvedeli vse o pravilni hidraciji med maratonom.


  • Kako teči na maratonu - nasveti izkušenih maratoncev

    Vsaka situacija nam ponuja možnost pridobivanja novih znanj. Izkušnje, ki so jih pred nami pridobili drugi, so lahko zelo koristne, z njimi se namreč lahko izognemo številnim nevšečnostim. To velja tudi za tekače. V nadaljevanju nekaj nasvetov in izkušnje izkušenih tekačev maratoncev.


  • Smo res pozabili kako teči?

    »Teči ne prenehaš, ker postaneš star. Star postaneš zato, ker prenehaš teči.« -Dipsea Demon


  • Vpliv maščobne mase na tek

    Vsi tekači najbrž veste, da višek maščobne mase omejuje naše potencialne tekaške dosežke. Kljub temu ne gre povsem poenostavljati povezav med tekaško učinkovitostjo, prehranjevalnimi navadami in maščobno maso.


  • Video: 5 prehranskih nasvetov za tekače

    Prehrana tekača se ne razlikuje bistveno od prehrane drugih (rekreativnih) športnikov. Osnovna pravila so enaka. Ker pa se zaradi vedno novih dognanj na področju športne prehrane rekreativni športniki pogosto znajdejo v težavah, v naslednjih točkah izpostavljamo 5 splošnih nasvetov.


  • Če želite teči, živite tek!

    Mogoče se sliši prezahtevno, mogoče si mislite, da to že veste, mogoče v vaših mislih vlada katera druga misel, mogoče... Lahko zgolj ugibam, kaj vse se plete v glavah tekačev in tistih, ki bi to še radi postali. Vendar tokrat ne želim ugibati, kaj si predstavljate ob naslovu članka, temveč bi vam rad predstavil nekaj dejstev o teku.


  • Prednosti močne zadnje lože za tekača

    Vadba za moč naj bi bila sestavni del treninga vsakega tekača. Obstaja kar nekaj razlogov zakaj jo umestiti v svoj trening. Razloge najdemo tudi v prednostih, ki nam jih prinaša večja moč mišic zadnje lože.


  • Video: Sklepna mobilizacija kot učenje zdravih gibalnih vzorcev

    Zaradi pozitivni učinkov dinamična sklepna mobilizacija počasi zamenjuje statično raztezanje, katerega smo včasih uvrščali v ogrevalno rutino. Tako se že nekaj časa skozi mobilizacijo učimo zdravih gibalnih vzorcev in celo preprečujemo, kot tudi rehabilitiramo nekatere poškodbe.


  • 4. Mali blejski maraton

    Zadnjo avgustovsko soboto vabljeni na Mali blejski maraton, ki ga letos že četrto leto zapored organizira ŠD Olimpik.


  • Tek ima lahko vpliv na velikost možganov

    Vzdržljivostna vadba kot je tek naj bi vplivala na razvoj človeške vrste.


  • Tekaško koleno - ena izmed najpogostejših tekaških poškodb

    Žal se skoraj vsak tekač v svoji karieri kdaj sreča s katero izmed tekaških poškodb. Vzroki za nastanek so različni. Če jih poznamo, obstaja velika verjetnost, da se jim bomo tudi izognili.


  • Nasveti pred maratonom

    Bliža se 24. marec. In s tem najtežje obdobje treninga in priprav. Vendar misli ne usmerjajte le v intenzivnost treninga.


  • Mentalni trening - kako se psihično pripraviti na maraton

    Treniranje misli in čustev je pomemben element pri pripravi na maraton. Psihična priprava na močno stresne dogodke, kot je maraton, je bistvenega pomena, enako kot tudi fizična pripravljenost in zmogljivost. Glavnega pomena pri psihični pripravi na maraton so priprave na predtekmovalna stanja, o katerih smo več govorili že v predhodnih prispevnih.


  • Šest tekaških nasvetov

    Pred začetkom tekaške sezone nekaj koristnih nasvetov, ki jih je pripravil tekač Blaž Kavčič.


  • Športno testiranje za učinkovit načrt tekaškega treninga

    Tekači si postavljamo različne cilje. Preteči prvo »desetko«, izboljšati osebni rekord na polmaratonu, preteči 3 maratone v sezoni, uživati v teku do pozne starosti... Vsak cilj je poseben in dragocen, toda kako ga doseči? Izbrati moramo pravo pot, z najmanj tveganja za zdravje ter optimalnim izkoristkom časa. V naslednjih vrsticah boste izvedeli, na kak način vam lahko športna znanost in stroka pomagata do izpolnitve vaših tekaških želja.



starejše

Skupaj smo letos pretekli 1801,72 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri