Tehnika postavljanja ciljev

O tem, kako pomembni so cilji, smo že veliko povedali. Pred vami pa je še natančnejša tehnika, ki vam bo pomagala, da vaše cilje izpilite do podrobnosti.

1. Definiranje cilja
Natančno in pozitivno definirajte, kaj hočete (in ne česa nočete!). Na primer: v 8 mesecih bom pretekel/a maraton.

2. Obseg
Preverite, ali je cilj realen za vas (ali verjamete, da ga lahko dosežete).

3. Viri moči
Katere vire in sposobnosti imate in kaj bi potrebovali, da pridete do cilja? (čas, denar, oprema, obleke, trener, itd.)

4. Ekološki okvir
Preverite, kakšne posledice bi nastale v vašem življenju in v odnosu z drugimi ljudmi, če bi ta cilj dosegli.

5. Želeno stanje
Predstavljate si sebe, kot da ste že dosegli želeni cilj in preverite, če vam ta slika ustreza. Ali vam je všeč to, kar vidite?

6. Dejavnost
Bodite dejavni! Sestavite načrt, kako nameravate doseči svoj zastavljeni cilj.

Marko Preston

Objavljeno: 08.04.2012 v rubriki: MOTIVACIJA. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2454,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri