• Učinkovito in hitro nad »muskelfiber«

    Verjetno ni človeka, ki se z njim še ne bi srečal, pa naj bo to športnik ali »nešportnik«. V takih primerih je ob sebi dobro imeti sopotnika, ki bo poskrbel za pospešeno prekrvavitev in s tem hitrejše lajšanje bolečin, saj je njegovo delovanje hitro in ciljno.

  • Tekaški vikend s Heleno Javornik na slovenski obali. Pridružite se nam!

    Dragi tekači, nova sezona teka je tik pred vrati, zato vas vabimo, da se nam od 1. do 3. aprila pridružite na posebnem tekaškem vikendu v Portorožu. Z nami bosta najuspešnejša slovenska tekačica vseh časov Helena Javornik in priznani trener tekačev Borut Podgornik.


  • Teci z užitkom

    Ste že zunaj in pridno trenirate? Morda ste še notri na toplem, a se že spogledujete z novo tekaško sezono, z novimi cilji in izzivi. A iz izkušenj veste, da se vam vedno ne izide tako, kot bi želeli.


  • Lahko pretečemo maraton brez treninga?

    Večina se na maraton pripravlja sistematično, drugi se pripravljajo bolj površno. Pa lahko cel maraton pretečemo ne da bi se nanj temeljito pripravili?


  • Srčni utrip - pokazatelj stopnje kondicije

    Srčna frekvenca se z višanjem nivoja telesne obremenitve dviguje proporcionalno, a le do točke, ki ji pravimo anaerobni prag. Od te točke dalje pulz narašča nekoliko počasneje in se pri maksimalnem naporu ustali. Tedaj srce doseže svojo maksimalno frekvenco, ki je močno individualno pogojena, a najbolj odvisna od starosti.


  • Kako izbrati ustrezno tekaško obutev

    Tekaška obutev je zelo pomemben del tekaškega treninga. Prav zaradi tega moramo biti pri izbiri tekaške obutve še posebej pozorni. Kje začeti?


  • Video: Dihanje skozi nos ali usta?

    Dihanje je ključno pri teku. Glasno dihanje ni sramota!


  • Bolečine pri teku

    Med najpogostejše tekaške probleme zagotovo spadajo bolečine v ahilovi tetivi in kolenih.


  • Tekaški nasveti za začetnike

    Najlažje je ležati na kavču - vendar je za uspeh potrebno imeti cilje in motivacijo. Naj vam bodo naši nasveti v pomoč pri vaših prvih športnih korakih.


  • Brezplačno predavanje: Hrana kot gorivo, center telesa kot moč

    Vabimo vas na brezplačno predavanje o vadbi za tekače in kolesarje ter o športni prehrani.


  • S tekom do zdravja

    Nemogoče se je peljati po cesti ali iti na sprehod v park, ne da bi videli ljudi, ki so se odločili, da bodo s pomočjo teka skrbeli za zdravje.


  • Je tek v mrazu nevaren za zdravje?

    Številni se s tekom ukvarjajo le spomladi in poleti, nato pa z rekreacijo na prostem zaključijo. Pomembno je, da ostanemo aktivni skozi vse leto. Čeprav se zdi, da je za tek premrzlo, so tudi pozimi dnevi, ki jih lahko izkoristimo za tovrstno rekreacijo. Kljub temu velja opozoriti na nekaj stvari.


  • Zimski nasveti za tekače

    Kako teči pozimi, da nas ne bo zeblo in da ne bomo staknili nepotrebnih poškodb in prehladov.


  • Ali je tek res učinkovit pri izgubi maščobe?

    Tisti, trdovratni, ki se drži okoli pasu?


  • Kakšna je pravilna tekaška drža

    Splošno veljavnega pravila ni, je pa nekaj osnovnih pravil, ki jih lahko upoštevate povsem individualno. In v mislih imejte vedno naslednje: s pravilno tehniko se vam ne bo treba bati bolečih nog, preobremenjenosti in drugih poškodb.


  • Vadba za krepitev hrbtnih in trebušnih mišic

    Bistvo vaj, ki posredno prispevajo k čvrstosti jedra telesa, na katerem delujejo vaše roke in noge, je v razvijanju obvladovanja mišic okrog hrbtenice, s čimer ohranjate njeno delovno čvrstost.


  • Hoja je najboljše zdravilo

    Hoja najboljše človekovo zdravilo, je učil že najslavnejši grški antični zdravnik Hipokrat. In hoja tudi odlično dopolnjuje trening teka. Koliko časa hoditi? Podvojite razdaljo, ki jo navadno pretečete.


  • Trail running ali tek po brezpotjih

    Tek je zdrav, tek je za hujšanje, tek je za zbistritev misli in tek je način življenja. Sploh, če prisegate na trail running, tek po brezpotjih, ki mu ni mar za običajna pravila.


  • Regeneracija - počivajte in spite!

    V nekateri priznani literaturi s področja športne prehrane počitka in spanja sploh ne omenjajo. Zato se morda nekaterim zdi nepotrebno, da sem iz tega naredil članek. Ne samo da sta potrebna, za športnika sta počitek in spanje življenjskega pomena.


  • Obnova mišičnih celic

    Po maratonu je vaše telo povsem izčrpano, zato mu v naslednjih tednih privoščite počitek.



starejše

Skupaj smo letos pretekli 6571,26 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri