• Tekaški nasveti za začetnike

    Najlažje je ležati na kavču - vendar je za uspeh potrebno imeti cilje in motivacijo. Naj vam bodo naši nasveti v pomoč pri vaših prvih športnih korakih.

  • Brezplačno predavanje: Hrana kot gorivo, center telesa kot moč

    Vabimo vas na brezplačno predavanje o vadbi za tekače in kolesarje ter o športni prehrani.


  • S tekom do zdravja

    Nemogoče se je peljati po cesti ali iti na sprehod v park, ne da bi videli ljudi, ki so se odločili, da bodo s pomočjo teka skrbeli za zdravje.


  • Je tek v mrazu nevaren za zdravje?

    Številni se s tekom ukvarjajo le spomladi in poleti, nato pa z rekreacijo na prostem zaključijo. Pomembno je, da ostanemo aktivni skozi vse leto. Čeprav se zdi, da je za tek premrzlo, so tudi pozimi dnevi, ki jih lahko izkoristimo za tovrstno rekreacijo. Kljub temu velja opozoriti na nekaj stvari.


  • Zimski nasveti za tekače

    Kako teči pozimi, da nas ne bo zeblo in da ne bomo staknili nepotrebnih poškodb in prehladov.


  • Ali je tek res učinkovit pri izgubi maščobe?

    Tisti, trdovratni, ki se drži okoli pasu?


  • Kakšna je pravilna tekaška drža

    Splošno veljavnega pravila ni, je pa nekaj osnovnih pravil, ki jih lahko upoštevate povsem individualno. In v mislih imejte vedno naslednje: s pravilno tehniko se vam ne bo treba bati bolečih nog, preobremenjenosti in drugih poškodb.


  • Vadba za krepitev hrbtnih in trebušnih mišic

    Bistvo vaj, ki posredno prispevajo k čvrstosti jedra telesa, na katerem delujejo vaše roke in noge, je v razvijanju obvladovanja mišic okrog hrbtenice, s čimer ohranjate njeno delovno čvrstost.


  • Bolečine pri teku

    Med najpogostejše tekaške probleme zagotovo spadajo bolečine v ahilovi tetivi in kolenih.


  • Hoja je najboljše zdravilo

    Hoja najboljše človekovo zdravilo, je učil že najslavnejši grški antični zdravnik Hipokrat. In hoja tudi odlično dopolnjuje trening teka. Koliko časa hoditi? Podvojite razdaljo, ki jo navadno pretečete.


  • Trail running ali tek po brezpotjih

    Tek je zdrav, tek je za hujšanje, tek je za zbistritev misli in tek je način življenja. Sploh, če prisegate na trail running, tek po brezpotjih, ki mu ni mar za običajna pravila.


  • Regeneracija - počivajte in spite!

    V nekateri priznani literaturi s področja športne prehrane počitka in spanja sploh ne omenjajo. Zato se morda nekaterim zdi nepotrebno, da sem iz tega naredil članek. Ne samo da sta potrebna, za športnika sta počitek in spanje življenjskega pomena.


  • Obnova mišičnih celic

    Po maratonu je vaše telo povsem izčrpano, zato mu v naslednjih tednih privoščite počitek.


  • Testiranje hidracije tekačev na Ljubljanskem maratonu

    V nedeljo, 27. 10. 2013, s pričetkom ob 9.30 vas vabimo v središče Ljubljane na strokovno stojnico @life (pri garderobnem šotoru na startu in pri ciljni okrepčevalnici na cilju Ljubljanskega maratona), kjer boste lahko izvedeli vse o pravilni hidraciji med maratonom.


  • Videopredavanje: Maratonski dan

    Maratonski tek je več kot le daljši tek. Od posameznika zahteva mesece sistematičnih priprav, prilagajanja, tudi odrekanj, in predvsem veliko pretečenih kilometrov. Kljub temu je vprašanj, ki se pojavljajo na sam maratonski dan, veliko. Na 2. tekaški konferenci je prof. dr. Vojko Strojnik odgovoril na najpogostejša - tista, ki lahko pomembno vplivajo na vaš tekaški nastop.


  • Videopredavanje: Vneti za tek - pogled zdravnika

    Ali telesna vadba okrepi ali oslabi imunski sistem? Ali je pogostost pojavljanja prehladnih oboljenj zaradi vadbe povečana? Kako vplivata akutna ali kronična vadba na potek infekcij, raka in drugih bolezni? Kakšno vlogo imajo pri vsem tem hormoni? In kako nevarni so v resnici hudi napori, kot je maraton, za naš organizem?


  • Videopredavanje: Kako pred tekom pripraviti telo?

    Povprečen tekač pred tekom za sekundo pretegne eno nogo, nato drugo, zaokroži z rokami, nekajkrat poskoči in začne teči. Večini se to zdi povsem dovolj. Vendar se na preprost način da narediti bolje.


  • Vpliv hipertermije na zmogljivost tekača

    Hipertermija ali povišana telesna temperatura je izredno pogost pojav po maratonskem nastopu in eden glavnih vzrokov za zmanjšanje uspešnosti pri teku.


  • Kako teči na maratonu - nasveti izkušenih maratoncev

    Vsaka situacija nam ponuja možnost pridobivanja novih znanj. Izkušnje, ki so jih pred nami pridobili drugi, so lahko zelo koristne, z njimi se namreč lahko izognemo številnim nevšečnostim. To velja tudi za tekače. V nadaljevanju nekaj nasvetov in izkušnje izkušenih tekačev maratoncev.


  • Kako se izogniti težavam s kitami?

    Vsi tekači, ki jih poznam, imajo težave s kitami v podkolenskem zgibu. Kako naj se jim izognemo?



starejše

Skupaj smo letos pretekli 7693,6 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri