Video: Bosonogi tek zmanjšuje možnost poškodbe

Bosonoga hoja in tek krepita mišice, tetive in vezi in celo zmanjšujeta možnost za poškodbe. Prvinski dotik vam bo pognal kri po žilah in vas napolnil z energijo.

Se spominjate, kako ste kot otrok bosi tekali po travi?

Raziskave na ameriški univerzi Harvard spodbudno govorijo v prid temu početju, ker se pri bosonogem teku 'stres' pri dotiku s tlemi prerazporedi po celem podplatu (v športnih copatih pa naj bi večino energije udarca ob stiku s tlemi prejela peta).

Bosonoga hoja in tek krepita mišice, tetive in vezi in celo zmanjšujeta možnost za poškodbe, kot so zvin in pretegnjene mišice. To pa zato, ker bosonogi tekači ne 'pristajajo' na pete, temveč na predel med prsti in lokom, ter tako zmanjšajo stresni udarec s tlemi.

Ko se naučite tekati bosi, boste tudi nežnejši s stopali in previdnejši ob dotiku noge s tlemi.

Da prehod iz športnih copat na bosa stopala ne bi bil enak vračanju v kameno dobo in da ne bi poškodovali nežne in občutljive kože stopal, za začetek poskusite teči v debelejših nogavičkah. Tudi tako boste utrdili mišice stopala.

Priporočamo: Bomo v prihodnosti spet tekli bosi?

Objavljeno: 18.06.2013 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2798,85 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri