Dihanje skozi nos ali usta?

Usta so večja kot vaše nosnice, zato lahko zajamete več kisika. Če dihate samo skozi nos, zaradi ožjih poti pljuča ne bodo dobila dovolj zraka, povečala se bo obremenjenost dihalnih mišic, kar vodi k znižanju učinkovitosti teka. Pri teku torej uporabljajte nos in usta.

Res je, da ima dihanje skozi nos nekaj prednosti. Z dihanjem skozi nos se namreč zrak navlaži, očisti in ogreje, kar je še posebej pomembno pri teku v hladnem vremenu. Poleg tega je pri dihanju skozi nos trebušna prepona bolj aktivna. Vendar takšno dihanje pri bolj zahtevni aktivnosti ne zadostuje.

Še vedno je bistvenega pomena globina dihanja.

Objavljeno: 31.07.2012 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2454,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri