Dihanje

Optimalno dihanje je enakomerno in globoko. Če vam med tekom zmanjkuje sape in vas zbada, morate izboljšati tehniko dihanja.

Globoko izdihnite in sproščeno ter globoko vdihnite. Nikar pa se med tekom ne obremenjujte le z dihanjem, saj se lahko zgodi, da ne dihate spontano, kar povzroči še večje težave.

Tako lahko pod rebrnim lokom občutite bolečino, kar imenujemo zbadanje. Bolečina izhaja iz prehitrega tempa in neenakomernega dihanja, saj trebušna prepona dobi premalo kisika.

Jasna Zagrajšek

Objavljeno: 01.03.2011 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 1826,22 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri