Moč za hitrost

Vam hitrost proti koncu desetkilometrskega teka postopoma pada? Ameriški raziskovalci so ugotovili, da vam lahko trening moči pomaga obdržati dolg korak skozi vso razdaljo.

Sodelujočim v študiji, ki so izvedli periodizacijo treninga z utežmi (lahki in težki treningi), je uspelo ohranjati ritem od začetka do konca teka, medtem ko so tisti, ki so treninge uteži spustili, proti koncu teka dolžino koraka občutno skrajšali.

  • Izvajanje počepov in izpadnih korakov dvakrat na teden pripomore k splošni pripravljenosti tako rekreativnega kot tudi vrhunskega tekača, zatrjuje soavtor študije dr. Matthev R. Rhea.

Začnite z manjšo obremenitvijo (75 odstotkov vaših zmožnosti), nato jo v treh treningih postopoma povečajte na 95 odstotkov, nakar spet nadaljujte s 75 odstotki.

vir: Men's Health

Objavljeno: 19.08.2009 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri