Močnejši trup, boljši rezultat

Ni vse v vaših nogah. Po 6-tedenskem treningu za moč trupa so tekači na razdalji 5 kilometrov dosegali tudi do 47 sekund boljše čase, poroča najnovejša študija.

Kontrolna skupina, ki omenjenega treninga ni izvajala, je v enakem času v povprečju napredovala le za 17 sekund.

Močan trup (trebušne mišice in spodnji del hrbta) pripomore predvsem k izboljšanju telesne drže, to pa vpliva na bolj čvrst in daljši korak ter na večjo frekvenco korakov. Vse to lahko zmanjša utrujenost, dodaja avtor raziskave dr. Kimi Sato.

Objavljeno: 02.02.2010 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2454,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri