S stopali dodajajte plin

Kdor želi pospešiti, potrebuje močne in stabilne skočne sklepe. Njihovo sposobnost koordinacije in gibčnost lahko potrenirate z vajami za tek, mišice v spodnjem predelu pa okrepite s skoki čez vrv (tri ponovitve po dve minuti pred tekom).

Tudi sonožni skoki in skrčke so dobra stvar, zlasti za stegna. Zaradi nepravilnega treninga ali teka se lahko zlahka poškodujete, zato previdno! Pomaga redno raztezanje nožnih mišic, predvsem zadnjega dela nog.

Dobra vaja: lezite na hrbet in eno nogo rahlo iztegnite. Primite jo z obema rokama za koleno in jo potegnite k sebi, zadržite, iztegnite in spet zadržite. Nato jo spustite in ponovite še z drugo nogo.

Objavljeno: 11.05.2011 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri