Tek na dolge razdalje, kombiniran s hojo

(ob predpostavki, da že nekaj časa tečete pet kilometrov od tri- do štirikrat na teden)

Dolgi tek s hojo (7,5 kilometra) tečete enkrat na dva tedna, preostale dni se držite običajne dolžine. Tecite 2,5 kilometra in hodite eno minuto, nato tecite dva kilometra in hodite eno minuto, potem 1,5 kilometra plus minuta hoje, 1 km plus minuta hoje, 0,5 kilometra teka.

Čez 14 dni podaljšajte dolžino teka v vsakem odseku za 100 metrov. Tudi dolžino običajnega teka podaljšate za 400 metrov. Vsaka dva tedna podaljšujte oba teka. Seveda si lahko določite dolžino in čas teka, vključno s hojo, povsem poljubno po svojih željah in potrebah. Med hojo se lahko tudi kratko raztegnete.

Objavljeno: 23.04.2011 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri