Vaja za krhka kolena

Težave s koleni so pogosto posledica premajhne gibljivosti kit v podkolenskem zgibu, vendar obstaja rešitev.

Pretegnite kite

Krhkim kolenom se lahko izognete s takšnim raztegovanjem: Sedite na tla, noge naj bodo zravnane in razmaknjene za slab meter. Upognite desno nogo tako, da se s stopalom dotaknete levega kolena. Nato se skušajte z obema rokama dotakniti levega stopala. Vztrajajte v tem položaju 20 do 30 sekund, nato nogi zamenjajte. Vsak dan naredite tri ponovitve.

Če premočno tlačite asfalt, se hrustanec v sklepih čezmerno obrabi, zato teku namenite največ štiri dni na teden. Namesto tega se raje ukvarjajte s športom, ki zahteva veliko sunkovitega gibanja, denimo s košarko. Kratki sprinti so za hrustanec namreč koristnejši kot dolgotrajen tek. Poleg tega se hrustanec krepi tudi z vajami za moč.

  • Raziskovalci na neki ameriški univerzi so vzeli pod drobnogled zdravstvene kartoteke 1321 nekdanjih študentov medicine in ugotovili, da je bila možnost za artritis pri tistih, ki so si v mladosti poškodovali koleno, dvakrat večja kot pri tistih, ki si ga niso.

 

 

Objavljeno: 01.02.2012 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 1826,22 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri