Video: Vaje za izboljšanje tekaške tehnike I

Zdaj, ko se že lahko prištevate k izkušenim tekačem, lahko od sebe zahtevate več tudi na področju tekaške tehnike. Za vas smo pripravili demonstracijo odličnih vaj, ki vam bodo pomagale na poti do cilja.

1. Korakanje naprej z dvigom na prste
2. Korakanje naprej z dvigom na prste in lastovka ( noga gre nazaj tista, ki pristopi, pogled naprej, zadnja noga je v dorzalni fleksiji)
3. Korakanje naprej, skok z gležnja ( roke so ob telesu)
4. Korakanje naprej, sunkovit skok z gležnja naprej s poudarjenim zamahom rok
5. Dvigovanje nog s ploskanjem
6. Srednji skiping
7. Srednji skiping z dvojnim poskokom
8. Srednji skiping v kombinaciji z ritmičnim delom rok ( gor, predročenje, odročenje)
9. Delo rok na mestu, prehod v predklon in nazaj
10. Stopnjevanje teka s poudarjenim delom nog

Jasna Zagrajšek

Objavljeno: 05.06.2009 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri