Kako se izogniti težavam s kitami?

Vsi tekači, ki jih poznam, imajo težave s kitami v podkolenskem zgibu. Kako naj se jim izognemo?

Pri ljudeh, ki imajo šibke ali toge kite v podkolenskem zgibu, telo včasih to nadomesti z upogibom medenice naprej, s čimer obremeni ledveni del hrbta.

Naslednja postaja: poškodbe in težave z držo.

Če želite okrepiti omenjene kite in se tako izogniti težavam, izvajajte upogib na terapevtski žogi. Ker je žoga nestabilna, boste dobro natrenirani tako za dinamične športe kot za luknjaste ceste in dogajanja na borzi.

Upogib na žogi

Lezite na tla, in sicer tako, da meča počivajo na žogi, zgornji del hrbta in ramena naj bodo na tleh, roke pa v odročenju in prav tako na tleh.

Dvignite boke in ledveni del hrbta, tako da je telo poravnano z nogami.

Potegnite žogo z nogami proti zadnjici, in sicer pete zakopljite v žogo, to pa vlecite proti sebi toliko časa, da so stopala plosko na njej, kolena in zadnjica pa visoko v zraku. Trebušne mišice naj bodo ves čas napete.

Temu naj sledi kratek počitek, nato pa žogo odrinite od sebe, dokler noge niso spet zravnane.

Naredite 5 do 10 ponovitev.

Ko to postane prelahko, povečajte težavnost, tako da eno nogo dvignete v zrak in žogo vlečete samo z drugo nogo.

Objavljeno: 16.10.2013 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2454,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri