V&O: Kako teči eno uro?

Trening pri višjih srčnih utripih (170 udarcev na minuto in več) je najpogostejša napaka tekačev začetnikov, saj se pri tem porablja energija iz energetskih virov v mišicah in jetrih.

Če hočete preteči daljše razdalje, tecite pri nižjem srčnem utripu v aerobnem območju. Tek boste najlaže nadzirali pri 'pogovorni hitrosti'. Priporočam merilnik srčnega utripa – tecite med 65 do 75 odstotki maksimalnega srčnega utripa, najprej po ravnini, šele čez čas dodajte kakšen klanec.

Jasna Zagrajšek, osebna trenerka

Objavljeno: 30.04.2012 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri