V&O: Preverite svoje zdravstveno stanje

Kaj morate storiti, preden se lotite teka za pripravo na vaš cilj - uspešno pretečeni 6. dm tek za ženske?

Preden se prvič podate na tekaške priprave, preverite zdravstveno stanje, npr. morebitne poškodbe, ki bi vas ovirale pri tej športni aktivnosti. Nato se napotite v športno trgovino in kupite najbolj pomembno opremo za tek: športne copate.  Kakovostni športni copati morajo ustrezati anatomskim lastnostim vašega stopala. Z njimi boste tekli udobno in z manjšo možnostjo poškodb. Že podatek, da se pri teku na 10 kilometrov vsak copat v povprečju 5000-krat dotakne tal, pove vse.
Prav tako si določite  realen cilj, ki ga želite doseči - 5 ali 10 km. To bo vaše vodilo in hkrati motivacija, ki vas bo gnala naprej. Šele na to naredite prvi korak: podajte se na tek.

Jasna Zagrajšek

Objavljeno: 11.03.2011 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 1826,22 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri