Obnova poškodovanih mišičnih vlaken po treningu

Beljakovine so osnovni gradbeni material naših celic. Struktura genov, možganske celice, nove mišične celice, vse je povezano z različnimi encimi, ki so po strukturi beljakovine.

Študije kažejo, da se 98 odstotkov vseh molekul v človeškem telesu obnovi v enem letu. Mišične celice pa vsakih 150 dni! Za optimalne funkcije obnove in rasti je torej potrebno vnašati zadostno količino beljakovin vsak dan.

Po raziskavah je 1,2 g beljakovin na kg telesne teže športnika na dan minimalna količina, pri kateri telo ne zapade v katabolno stanje (katabolizem – proces pri katerem se razgrajujejo mišične beljakovine ter pretvarjajo v glukozo).

 

  • Nasvet: Beljakovine je potrebno uživati po treningu, da se mišična vlakna, ki so po teku poškodovana, hitreje obnovijo.

Marko Mrak

Objavljeno: 17.04.2009 v rubriki: PREHRANA. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri