Video: 5 prehranskih nasvetov za tekače

Prehrana tekača se ne razlikuje bistveno od prehrane drugih (rekreativnih) športnikov. Osnovna pravila so enaka. Ker pa se zaradi vedno novih dognanj na področju športne prehrane rekreativni športniki pogosto znajdejo v težavah, v naslednjih točkah izpostavljamo 5 splošnih nasvetov.

Ti vam bodo v pomoč pri načrtu prehrane pred naslednjo tekmo. 

Prehrana je namreč eden izmed pomembnejših delov uspešne priprave na napor in regeneracijo po njem.

5 prehranskih nasvetov:

  • Zaužiti moramo vsaj pet obrokov dnevno. Dan obvezno začnemo z zajtrkom, pomembna je tudi količina, ki se proti večeru počasi zmanjšuje.
  • V prehrano vključimo sveže sadje in zelenjavo.
  • Izogibamo se rafiniranim izdelkom (bele testenine, bel kruh...), pri čemer za tekače velja nekaj izjem.
  • Tekači ne potrebujejo posebnega vnosa beljakovin. Priporočena količina je od 300 do 600 gramov na teden.
  • Prehrana mora biti prilagojena posamezniku - kljub splošnim prepričanjem, je priporočljivo, da vsak posameznik sam preveri, kakšno prehranjevanje odgovarja njegovemu telesu in treningom.

O tem, kako izbrati prava živila in kako prehrano prilagoditi treningom, svetuje nutricionistka Mojca Cepuš.

Več v videu.

Mojca CepušMojca Cepuš, nutricionistka
Tel: 040 469 818
www.prehrana.info

K. P., video: Danijel Čančarević, foto: profimedia.si

Objavljeno: 06.09.2013 v rubriki: PREHRANA. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2454,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri