Voda ali športni napitki?

Vnos tekočine med vzdržljivostnimi dogodki, kot je maraton, je izredno pomemben. Dehidracija ima močan vpliv na upadanje tempa (že samo 2 % izgubljene vode pomenita 20 % slabši športni dosežek), hkrati pa poveča tveganje za pregretje organizma. Katero hidratno sredstvo izbrati?

Voda je najboljše hidratno sredstvo, če imate uravnoteženo prehrano in ko ne gre za izredne napore. Uporaba športnih napitkov pa je priporočljiva, če ste aktivni več kot eno uro in ko gre za hujše telesne napore.

Med maratonom moramo torej obvezno poskrbeti za dovolj tekočine tudi v obliki izotoničnih napitkov.

Oglejte si tudi video Optimiziranje prehrane pred, med in po maratonu.

Svetuje:Mojca Cepuš, nutricionistka

Mojca Cepuš, nutricionistka
Tel: 040 469 818
www.prehrana.info

Foto: profimedia.si, video: Danijel Čančarević

Objavljeno: 22.10.2013 v rubriki: PREHRANA. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2449,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri