Video: Koordinacija in ritem

Današnje zaporedje ni zapleteno. Vaša naloga je relativno preprosta.

V ritmu svojega diha se gibljete v prostoru v sledečem zaporedju.

Prepletete prste rok, jih z vdihom peljete k nebu. Z izdihom se spustite v predklon, pokrčite kolena, tako da boste z lahkoto dosegli podlago z rokami.

Iztegnete desno nogo daleč nazaj v izkorak, koleno leve noge ostane nad peto in z naslednjim vdihom prepletenih prstov na roki iztegnete telo proti nebu.

Z izdihom se spustite v predklon, zadnja noga pristopi in vdih vas vzdigne v začetni položaj.

Ponovno se spustite v predklon in izmenično stegujte nogi nazaj v izkorak. Sledite hitrosti svojega diha in ne hitite!

Ritem je tisti, ki nas pelje skozi tek.

Z danim zaporedjem krepimo svoje zavedanje ritma.

Dih je tisti, ki vodi in telo le sledi.

Ohranite mehkobo giba a ne postanite mlahavi.

Mehka voda izdolbe luknjo v trd kamen...

Robert Hönn, www.jogado.com

Objavljeno: 01.10.2013 v rubriki: JOGA ZA TEKAČE. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2518,01 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri