• 6 prehranskih smernic za tekače maratona

    Prehrana je pomemben dejavnik pri samem uspehu. Za optimizacijo vzdržljivostne vadbe igrajo ključno vlogo zaužiti ogljikovi hidrati in tekočina pred in med vadbo.

  • Opustite diete!

    Če se pogosto lotevate diet, dolgoročno zagotovo ne boste ostali vitki. Ob pogostem odpovedovanju hrani se namreč odstotek maščevja v telesu povečuje, saj telo v času pomanjkanja porablja mišično maso, in ne maščobe, kot bi si želeli. Za začetek torej opustite misel na diete, nehajte preštevati kalorije in pričnite migati.


  • Recept: Beljakovine in vlaknine iz ponve

    Ko ste utrujeni in lačni, poiščite ponev in pripravite okusen obrok, bogat z beljakovinami, vlakninami, vitamini in minerali.


  • Okrepite imunski sistem!

    Okrepite svoj načeti imunski sistem. Veliki napori namreč slabijo telesni obrambni sistem.


  • Kdaj moramo poseči po prehranskih dodatkih?

    Prehranske dodatke potrebujejo predvsem vrhunski športniki, ki se ukvarjajo z zelo specifičnimi oblikami športa. Za športnika rekreativca pa ponavadi zadostuje že urejena prehrana.


  • Voda ali športni napitki?

    Vnos tekočine med vzdržljivostnimi dogodki, kot je maraton, je izredno pomemben. Dehidracija ima močan vpliv na upadanje tempa (že samo 2 % izgubljene vode pomenita 20 % slabši športni dosežek), hkrati pa poveča tveganje za pregretje organizma. Katero hidratno sredstvo izbrati?


  • Katere diete so najslabše

    Tiste, ki ne delujejo? Seveda. A vse le ni tako preprosto.


  • Optimiziranje prehrane pred maratonom

    Obvladovanje in optimiziranje prehrane pred maratonom ali katero drugo obliko dolgotrajne preizkušnje lahko pogojujeta zmogljivosti telesa in s tem vidno vplivata na končni izid oziroma uspešnost.


  • 3 najboljše diete za tekače

    Treba je poznati razliko med hrano, ki jo jemo med dietami, in tisto, s katero vzdržujemo želeno telesno težo in zdravje. Mojca Cepuš, svetovalka za zdravo prehrano in hujšanje, certificirana nutricionistka nam je razložila, katere so tiste 3 diete, ki so za tekače oz. posameznike na sploh najbolj primerne in zakaj.


  • Video: So diete primerne za tekače?

    Vsakdo se s kilogrami bori po svoje. Vendar če se hujšanja lotimo le s prehrano, kljub zmanjšanju telesne teže pogosto obdržimo precej maščobne mase. Zato je najboljši način za izgubo kilogramov ustrezna prehrana in vadba.


  • Dobre in slabe oblike ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob za tekače

    Dobri ogljikovi hidrati so nepredelani, kamor med drugim spadajo polnozrnati kruh, polnozrnate testenine, različne kaše, stročnice... Dober vir so tudi malo manj poznata žita, ko sta kvinoja in amarant.


  • Video: Nasveti za tekače vegetarijance

    Tudi vegetarijanska prehrana lahko povsem zadosti potrebam tekača na dolge proge. Seveda pa je poznavanje hranil na tem mestu izjemnega pomena. Biti vegetarijanec namreč ni zgolj izogibanje živalskih produktom.


  • Video: Optimiziranje prehrane pred, med in po maratonu

    Dovolj pretečenih kilometrov v nogah ter obvladovanje in optimiziranje prehrane pomembno vplivajo na uspešnost nastopa na tako dolgotrajni preizkušnji kot je maraton.


  • Video: Prehrana pred, med in po treningu

    Pred treningom moramo telesu zagotoviti dovolj energije, navadno v obliki ogljikovih hidratov, ki so prvenstveno gorivo, v vsakem obroku pa naj bi bilo tudi nekaj beljakovin. Slednje je pomembno vnašati predvsem po treningu, saj je takrat telo najbolj dovzetno za regeneracijo in obnovo tkiv.


  • Video: 5 prehranskih nasvetov za tekače

    Prehrana tekača se ne razlikuje bistveno od prehrane drugih (rekreativnih) športnikov. Osnovna pravila so enaka. Ker pa se zaradi vedno novih dognanj na področju športne prehrane rekreativni športniki pogosto znajdejo v težavah, v naslednjih točkah izpostavljamo 5 splošnih nasvetov.


  • Ne zmanjšajte količine hrane! Ampak...

    Če želite shujšati ali obdržati želeno težo, ni potrebno uživati manjših količin hrane oz. razpoloviti porcij na krožniku. Včasih na videz manjša količina hrane pomeni večjo kalorično bombo. Torej, kaj je pomembno?


  • Optimalna prehrana pred in po treningu

    Poleg počitka je pravilna prehrana eden izmed najpomembnejših delov uspešne priprave na napor in regeneracije po njem. Optimalna prehrana pred in po treningu zadovoljuje vse potrebe po hranilih, ki jih telo nujno potrebuje za svojo obnovo, rast in razvoj.


  • Špeh

    "Včasih so za vse težave krivili boga, danes krivimo gene."


  • Pravilo negativnih kalorij

    Vse kalorije, ki jih zaužijemo, niso vedno tudi kalorije, ki jih uporabimo ali shranimo kot vir energije. Zaužito hrano v določeni meri telo porablja za prebavljanje obroka. Lažje kot je prebavljiv obrok, manj energije je potrebne za prebavo in obratno.


  • Hormon hujšanja

    V zadnjem času je vse bolj popularno govoriti o hormonih. Dejstvo je, da se res večina procesov v našem telesu dogaja s pomočjo hormonov in neravnotežje med njimi ustvarja številne težave.



starejše

Skupaj smo letos pretekli 10818,9 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri