Ljubljanski maraton je pred vrati

Saj niste pozabili na spomladanske obljube? Obljube, ki vas zavezujejo vse do konca oktobra, ko se bo v središču Ljubljane zgodil že kar 12. ljubljanski maraton. Prepričani smo, da ste čez poletje pridno trenirali, se pravilno prehranjevali in dovolj počivali, tako da vam maraton zdaj ne bo v breme.

tekPrav zdaj je čas, ko je treba najbolj potrpeti in se potruditi pri treningu, verjamemo pa, da prav zdaj načenja vašo potrpežljivost, vztrajnost in samozaupanje. V vaših mislih se prav zdaj morda začenja pojavljati dvom – ali res zmorem?

Odgovor je samo eden: zmorem! Ne pozabite, cilj, ki ste si ga zastavili spomladi, je zdaj še toliko bližje uresničitvi. Če ste dosledno sledili zastavljenemu treningu in ste brez bolezni ali poškodb preživeli poletje, nimate razloga za skrb! Vsak dvom je popolnoma odveč! Ljubljanski maraton vas pričakuje!

Za širok krog ljudi

Tokratni Ljubljanski maraton bo zopet omogočal udeležbo širokemu krogu rekreativnih športnic in športnikov. Organiziranih bo več tekov. Prvi bodo namenjeni otrokom, šolski in srednješolski mladini ter promociji. Ti bodo organizirani v soboto. V nedeljo pa bodo potekali zahtevnejši teki, na 10, 21 in 42 kilometrov. Praksa do zdaj kaže na to, da se največ tekačic udeleži teka na 10 in 21 kilometrov.

Drugače kot samostojni tek

Udeležba na množični tekaški prireditvi je celostno nekaj povesem drugačnega, kot če se na tek odpravite sami ali s skupino tekaških prijateljev. Na prireditvi, kot je Ljubljanski maraton, nas obkroža več tisoč sotekačic in sotekačev in vsi imajo isti cilj – preteči razdaljo, na katero so se prijavili.

Odmislite dejstvo, da ste na tekmi

Dejstvo, da ne bomo sami in da bodo poleg nas tudi drugi tekači, tekačice, gledalci in spremljevalci, je lahko pogosto zelo obremenjujoče. To pa pomeni, da obstaja velika verjetnost, da ne bomo tekli v svojem ritmu, ampak nas bo motil ritem preostalih tekačev, navijanje množice, evforično vzdušje celotne prireditve in ne nazadnje tudi nas samih.

Temu se seveda poizkušajte za vsako ceno izogniti. Tecite svojo tekmo. Zastavite si lastne cilje in jim sledite. Lahko si jih zastavite celo vrsto, ki pa naj bodo realno postavljeni in predvsem odraz vaše telesne pripravljenosti, za katero skrbite že daljše obdobje. Nikakor se na maraton ne podajte (na katerokoli razdaljo) brez temeljite predhodne priprave in veliko kilometrov v nogah.

Mateja Čelan

Objavljeno: 07.09.2007 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 2454,95 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri