Padci, zvini, nategi … Ohladi in namaži!

Topli dnevi nam po navadi dajejo polno energije in nas delajo dobre volje. Topleje je in dnevi so daljši, zato preživljamo veliko več časa na prostem, v naravi. V tem obdobju imamo veliko več volje za gibanje; športi, ki se jih najpogosteje lotimo, so kolesarjenje, tek, rolanje, pohodništvo … Pazljivost seveda ni odveč, saj lahko hitro naredimo kakšen napačen gib in se poškodujemo. Včasih sploh ni treba, da smo športno aktivni, pa se nam vseeno zgodi, da nas boli ud zaradi ponavljajočih se gibov ali ker smo se zaležali.

Dokazano je, da je gibanje zelo koristno, tako za naše fizično kot psihično počutje. Pomaga nam obdržati primerno telesno težo, krepi nam srce in ožilje ter nam pomaga lažje premagovati vsakodnevne obremenitve.

 

Kljub dobri pripravljenosti lahko pride do poškodb


Pred začetkom vadbe moramo telo dobro ogreti in ga pripraviti na napor, po vadbi pa primerno shladiti. Če dolgo časa niste bili telesno dejavni, začnite postopoma. Seveda pa se kljub dobri pripravi, opremi in nasvetom poškodbam pri gibanju ali rekreiranju včasih težko izognemo. V tem primeru je treba ustrezno ukrepati, da se stanje ne bi še poslabšalo.

 

Kako primerno ukrepati sami in zdravila za lajšanje bolečin


Pri poškodbah, kot so udarnine, natrganine in zvini, si lahko pomagamo sami. Poškodovano mesto je treba čim hitreje ohladiti. V pomoč so nam hladilne obloge ali tekoča voda. V naravi si lahko pomagate tudi z bližnjim potokom. Če koža ni poškodovana, je po ohladitvi priporočljivo obolelo mesto namazati z gelom Ketonal®, ki deluje protibolečinsko in preprečuje nastanek vnetja. Prednost gela Ketonal® je, da po nanosu na mesto poškodbe hitro prodira globlje pod kožo in tam deluje na vzrok nastanka bolečine. Prijetno diši in ne masti kože. Ketonal®  gel je varno zdravilo; ob pravilni uporabi ima zaradi lokalnega delovanja manj neželenih učinkov kot zdravila, ki se jih zaužije.
 
Priporočljivo je počivati in se izogibati dejavnostim, ki bolečine povečujejo. Poškodovani ud dvignite nad višino srca – s tem boste zmanjšali otekline in bolečine.

Ketonal® gel lahko uporabimo tudi pri mišičnih bolečinah, ki so posledica pretiranega telesnega napora. Priporoča se ga tudi za lajšanje bolečin in vnetja v predelu ledvenega dela hrbtenice ter pri degenerativnih sklepnih boleznih.

Ketonal® gel je na voljo brez recepta v vseh lekarnah in specializiranih prodajalnah.
Pred uporabo natančno preberite navodilo. O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom.

Za več informacij kliknite tukaj!

Objavljeno: 08.05.2009 v rubriki: NASVETI. Več iz rubrike:

Skupaj smo letos pretekli 858,55 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri