• Kako obvladovati napetost pred startom?

    Pred nastopom na maratonu boste lahko čutili prijetno napetost in rahlo tremo, ki je v zmernih merah želena in je indikator pripravljenosti. Možno pa je, da bo napetost prerasla v močno tremo, tesnobo in nemir.


  • Videopredavanje: Psihična priprava na maraton

    Misli so med tekaško preizkušnjo pogosto tiste, ki lahko najbolj škodujejo posameznikovemu nastopu in vplivajo na njegovo samozavest. O tem, kaj se dogaja v glavi, ko nastopi utrujenost, dolgočasje ali bolečina, in kako se motivirati v ključnih trenutkih ter uspešno priteči do cilja je na 2. tekaški konferenci spregovorila Eva Kovač, univ. dipl. psih.


  • Kako ostati motiviran?

    Eden izmed najpogostejših izgovorov, ki jih uporabljamo, je, da nimamo časa. Poglejmo, zakaj to ni res in kaj tisto, zaradi česar boste pri teku zlahka vztrajali.


  • Video: Katera hrana je v današnjem svetu sploh prava hrana?

    Odgovore najdete v videu, ki ga je pripravil naš sodelavec Mito Šinkovec.


  • Mentalni trening - kako se psihično pripraviti na maraton

    Treniranje misli in čustev je pomemben element pri pripravi na maraton. Psihična priprava na močno stresne dogodke, kot je maraton, je bistvenega pomena, enako kot tudi fizična pripravljenost in zmogljivost. Glavnega pomena pri psihični pripravi na maraton so priprave na predtekmovalna stanja, o katerih smo več govorili že v predhodnih prispevnih.


  • Odstranjevanje bolečine med maratonom

    Kako preusmeriti pozornost in odstraniti bolečino med maratonskim nastopom?


  • Prednastopna stanja

    Prednastopna stanja so psihična stanja športnika od nekaj dni do začetka samega začetka maratona ali preizkušnje. Prednastopna stanja so zelo pomembna, saj imajo pomembno vlogo pri kakovosti teka na maratonu.


  • Psihologija za tekače: Postavljanje ciljev

    Če vemo, da je motivacija gibanje, usmerjeno proti cilju, lažje razumemo, zakaj je postavljanje ciljev ključnega pomena pri vzdrževanju motivacijske dejavnosti. Zato kot eno od glavnih motivacijskih tehnik v športu uporabljamo ravno tehniko postavljanja ciljev.


  • Psihologija za tekače: Odvisnost od teka

    Posebno pozornost je treba nameniti tudi prekomernemu tekaškemu udejstvovanju, ki lahko vodi v odvisnost od teka.


  • Psihologija za tekače: Kako se znebiti nefunkcionalnih misli?

    Najpogostejše negativne misli pri tekačih začetnikih med tekom se seveda nanašajo na njihova negativna občutja med tekom, mislijo, kako zelo 'neumno' in nespretno so videti, nadalje pa se misli navezujejo na občutke utrujenosti, ki jih tekač začetnik hitro občuti.


  • Psihologija za tekače: Ko ne morem več. Utrujenost in naše misli.

    Predvsem začetnikom teka in občasno tudi treniranim tekačem se med tekom lahko zgodi, da začnejo loviti zrak, imajo občutek, kot da jih noge ne ubogajo, da so mehke kot kuhani špageti. Vsi omenjeni simptomi nakazujejo tekaču, da postaja utrujen.


  • Psihologija za tekače: Zakaj ravno tek?

    Tek naj bo v prvi vrsti sprostitev in način, kako se čim bolj preprosto izogniti stresu, nezdravemu načinu življenja, psihosomatskim obolenjem in drugim tegobam sodobnega načina življenja.


  • Kako do boljših športnih dosežkov?

    Prav vsak šport zahteva veliko volje, samodiscipline in motivacije. Če ste šele začetniki ali že dolgo na tekaški poti – sprostitev pri doseganju rezultatov je zelo pomembna.


  • Kako se sprostiti v 10 minutah?

    Sprostitev je pri doseganju rezultatov zelo pomembna. Potrebujeta jo tako um kot telo.


  • Kako začeti teči, če tek sovražite?

    Veliko ljudi ne mara teči, ali bolje povedano, se odloči, da ne marajo teka. A razlog najverjetneje tiči povsem drugje – nikoli niso niti poskusili. In seveda – za tek se je treba malo potruditi in da človek pride v tekaško formo, mora pokazati tudi malo vztrajnosti.


  • Vizualizacija ali mentalna priprava

    Kako imeti med tekom misli in čustva pod nadzorom?



Skupaj smo letos pretekli 285,15 km Pridružite se nam

Aktivni.si strokovnjaki: Dalibor Todorovič, Mito Šinkovec, Marko Mrak, Rober Hönn in Martina Mihić.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri